Samstag, 8. Oktober 2016

I need only a decent pimp ....

I need only a decent pimp
For the fuck me every night !!! And do not pay !!!
(Always from 21:00 when the sisters are gone !!!)
The only must hold and call me ....
They have such a shit before me!
The always cut off when I come around the corner .... 
VB 50% -50%
The feel me from far away !!!
The main burner !!!???
Has often been observed !!!

 13 Std.



ich brauch nur ein anständigen zuhälter
für die die mich jede nacht ficken !!! und nicht zahlen !!!
(immer ab 21:00 wenn die schwestern weg sind !!!)
der muß die nur festhalte und mich rufen ....
die haben so ein schiß vor mir !!!
die hauen immer ab wenn ich um die ecke komme .... 

VB 50%-50%
die spüren mich schon von weiten !!!
die haupt brenner !!!???

 schon oft beobachtet !!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen